تبلیغات

ماجرای سرنوشت تلخ صاحب رتبه تک رقمی کنکور چیست؟

ماجرای سرنوشت تلخ صاحب رتبه تک رقمی کنکور چیست؟

ماجرای سرنوشت تلخ صاحب رتبه تک رقمی کنکور چیست؟

به گزارش پرس فان به نقل از روزنامه خراسان: جوان ۲۱ ساله ای که به اتهام دستبرد اینترنتی به حساب بانکی متصدیان چند کافی نت در مشهد توسط مأموران پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شده است پس از آن که به سوالات قاضی ویژه جرایم رایانه ای مشهد درباره اتهام خود پاسخ داد به بیان ماجرای زندگی اش پرداخت و گفت: همیشه در دوران تحصیلم شاگرد اول کلاس و مدرسه بودم.

 به خاطر هوش سرشارم همواره مورد توجه معلمانم قرار می گرفتم ، اما هیچ گاه به دنبال حرفه آموزی و یا اشتغال نبودم به همین دلیل هم همیشه نگاهم به دستان پدرم بود تا مبلغی از دستمزد کارگری اش را به من بدهد. برادرم نیز شرایطی مشابه من داشت. او هم به دنبال کار نبود و تنها به درس و کتابش فکر میکرد.

دوران متوسطه را که پشت سر گذاشتم با رتبه تک رقمی در کنکور سراسری پذیرفته شدم واین گونه بود که در رشته روان شناسی ادامه تحصیل دادم حتی در همین روز ها دستگاه هایی برای واکنش های عصبی اختراع کردم که نمونه مشابه آن فقط در یک کشور وجود داشت.

همه اینها در شرایطی بود که دیگر پدرم نمیتوانست برای ادامه تحصیل و یا مخارج دیگرمان پولی به من و برادرم بدهد. روزها می گذشت تا این که به فکر سرقت از حساب اینترنتی دیگران افتادم.

به این منظور کیفی خریدم و گوشه ای از آن را طوری سوراخ کردم که دوربین گوشی همراه در آن روزنه ، قرار گیرد سپس با این ترفند به متصدیان کافی نت ها مراجعه و عنوان می کردم قصد خرید جزوات دانشگاهی را از طریق اینترنت دارم ، اما کارت من رمز دوم ندارد و به این ترتیب با دادن مبلغ ۵۰ هزار تومان به صورت نقدی به متصدی کافی نت از او میخواستم تا از حساب اینترنتی خودش مبلغ خرید را پرداخت کند.

در همین حال و هنگامی که متصدی فروشگاه رمزهای بانکی اش را وارد سیستم میکرد من هم با گوشی داخل کیف از شماره های رمز او عکس میگرفتم و سپس با مراجعه به فروشگاه های لوازم رایانه و به صورت اینترنتی از حساب بانکی متصدیان کافی نت ها به خرید لوازم رایانه اقدام میکردم. اما در آخرین خرید متصدی فروشگاه لوازم رایانه ای به من مظنون شد و اصرار داشت تا آدرس منزل را برای ارسال لوازم خریداری شده در اختیارش بگذارم.

من که در برابر اصرارهای او دست و پایم را گم کرده بودم بالاخره آدرسی دروغین را به او دادم و سپس از برادرم خواستم تا به محل قرار در آدرس دروغین برود و لوازم را تحویل بگیرد اما متصدی فروشگاه ماجرا را به پلیس گزارش کرده بود و بدین ترتیب با دستگیری برادرم من هم دستگیر شدم.



این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


ابر برچسب ها :
سحر قریشی عکس جدیدچالش به اشتراک گذاشتن عکس با مادر چیست؟عکس جدید نفیسه روشنجدیدترین عکس نفیسه روشنعکس سیروان خسروی جدیدجدیدترین عکس سیروان خسرویجدیدترین عکس میلاد کی مرامعکس جدید بهنام صفوی 93عکس اینستاگرام بهنام صفویجدیدترین عکسهای بهنام صفویجدیدترین عکس رضا عطاراننیوشا ضیغمی عکس جدیدنیوشا ضیغمیجدیدترین عکس نیوشا ضیغمیدانلود تیتراژ ابتدایی خانه سبز با دکلمه زنده یاد خسرو شکیباییدانلود آهنگ خانه سبز با صدای خسرو شکیباییدانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال خانه سبزدانلود تیتراژ کافه سوال رامین عبدالهیدانلود تیتراژ برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود تیتراژ ابتدایی برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود آهنگ کافه سوال با صدای رامین عبدالهیگفتگو مفصل با مهرداد نظری کاراکتر حسنیگفتگو با مهرداد نظریطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزه مخصوص شب عیدطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزهدانلود فیلم طرز تهیه سبزی پلو با ماهیدانلود سبزی پلو با ماهی به خانه بر می گردیمدانلود آشپزی به خانه برمی گردیم سبزی پلو با ماهیطرز تهیه کتلت عربیروش پخت کتلت عربی خوشمزه