تبلیغات

طرز تهیه فتوچینی با سس سیر و ریحان خوشمزه

طرز تهیه فتوچینی با سس سیر و ریحان خوشمزه

طرز تهیه فتوچینی با سس سیر و ریحان خوشمزه

مواد لازم (برای ۵ نفر):

فتوچینی یک بسته
ژامبون ۱۰۰ گرم
گوجه فرنگی ۲ عدد
پیاز یک عدد
سیر ۲ حبه
مایونز ۲ قاشق
خامه ۱۰۰ گرم
ریحان به میزان دلخواه
نمک، فلفل، آویشن به مقدار لازم
کره به میزان لازم

طرز تهیه توچینی با سس سیر و ریحان:

1. یک قابلمه بزرگ را پر از آب کرده و روی شعله بگذارید تا آب آن به جوش بیاید. سپس فتوچینی‌ها را در آب ریخته و اجازه دهید تا نرم شوند. مدت زمان نرم شدن فتوچینی دو برابر ماکارونی‌های رشته‌ ای است.

2. بنابر این برای بیرون آوردن آنها از آب عجله نکنید و اجازه دهید حداقل ۱۵دقیقه بجوشند. برای این که رشته‌ها به هم نچسبند، درآب نمک و روغن بریزید.

3. بعد از آن که فتوچینی‌ها نرم شدند، آنها را آبکش کرده و روی آن کمی روغن بریزید تا در زمان سرد شدن در آبکش بهم نچسبند. حالا پیاز را خلالی کرده و با کمی روغن تفت دهید. سیر را رنده کرده و به پیازها اضافه کنید. در فاصله‌ای که سیر و پیاز سبک می‌شوند، ژامبون‌ ها را به صورت رشته‌ ای ببرید و در ظرف دیگری با کره سرخ کنید. گوجه فرنگی‌ها را که بهتر است گوجه گیلاسی باشند، خرد کرده و با نمک و فلفل به پیازها اضافه کنید و تفت دهید. سپس اجاق را خاموش کرده و اجازه دهید ترکیب گوجه و پیاز و سیر کمی از داغی بیفتد.

4. سپس سس مایونز، خامه و ژامبون ورقه‌ ای را به آن اضافه کرده و هم بزنید. پودر آویشن راهم اضافه کنید و ریحان را درشت خرد کنید و روی آن بریزید.

5. حالا فتوچینی‌ها را در تابه ریخته و بدون اضافه کردن روغن کمی تفت دهید و وقتی گرم شد، آنرا در ظرف ریخته، سس را روی آن بریزید. در صورت تمایل میتوانید کمی پنیر گودا روی پاستا رنده کنید.



این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


ابر برچسب ها :
سحر قریشی عکس جدیدچالش به اشتراک گذاشتن عکس با مادر چیست؟عکس جدید نفیسه روشنجدیدترین عکس نفیسه روشنعکس سیروان خسروی جدیدجدیدترین عکس سیروان خسرویجدیدترین عکس میلاد کی مرامعکس جدید بهنام صفوی 93عکس اینستاگرام بهنام صفویجدیدترین عکسهای بهنام صفویجدیدترین عکس رضا عطاراننیوشا ضیغمی عکس جدیدنیوشا ضیغمیجدیدترین عکس نیوشا ضیغمیدانلود تیتراژ ابتدایی خانه سبز با دکلمه زنده یاد خسرو شکیباییدانلود آهنگ خانه سبز با صدای خسرو شکیباییدانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال خانه سبزدانلود تیتراژ کافه سوال رامین عبدالهیدانلود تیتراژ برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود تیتراژ ابتدایی برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود آهنگ کافه سوال با صدای رامین عبدالهیگفتگو مفصل با مهرداد نظری کاراکتر حسنیگفتگو با مهرداد نظریطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزه مخصوص شب عیدطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزهدانلود فیلم طرز تهیه سبزی پلو با ماهیدانلود سبزی پلو با ماهی به خانه بر می گردیمدانلود آشپزی به خانه برمی گردیم سبزی پلو با ماهیطرز تهیه کتلت عربیروش پخت کتلت عربی خوشمزه