تبلیغات

اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93

اس ام اس عاشقانه جدید 93

زندگی را بی بهانه میخواستم عزیز
ولی غافل
از اینکه داشتن تو
قشنگترین بهانه ام شد عشقم

.

.

گل را به عزیزان میدهند و محبت را به مهربانان !
کدام لایق تو باشد که هم عزیزی و هم مهربان

.

بقیه ادامه مطلب

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

سوهان میکشم قصه ی دلتنگی هایم را،

تا هموار سازم جاده های آمدنت را

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ

.

.

اخــم هـای تــــــو
بــالا تـرین لذت دُنیـــاست
ای بَهانه ی تَمام
لـوس شدن هـای مَــن !
“دوستت دارم”

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا

.

.

دست بردار از این جنگ نا برابر
دل سنگ تو همیشه
برنده است
دل تنگ من همیشه شکسته

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید

.

.

از تو که حرف می زنم ؛
یک جور خوبی ،
…حال من بد می شود !

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و کوتاه

.

.

تمام خاطره ها به “تو” ختم میشود ،
در چهار راه یاد ایستاده ای ؟!

.

.

اس ام اس عاشقانه زیبا و معنی دار

.

.

تو بریدی
من دوختم
تو
دل
من چشم به راهت . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید

.

.

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی
احساسم زیر دست این همه تنهایی

.

.

اس ام اس عاشقانه غمگین تنهایی

.

.

دلم کار دست است
خودم بافتمش
تارش را از سکوت
پودش را از
تنهایی
همین است که خریدار ندارد

.

.

اس ام اس عاشقانه غمگین دلتنگی

.

.

به پشت سر نگاه میکنم شاید هنوز کسی مرا دوست داشته باشد,

اما افسوس…همه کاسه آب به دست, منتظر رفتن من هستند.

.

.

اس ام اس عاشقانه خفن جدید

.

.

روزهایی که می بینمت نفسم می گیرد
روزهایی که نیستی دلم
اما تو باش
تحمل اولی آسان تر است

.

.

اس ام اس عاشقانه احساسی زیبا

.

.

هنوز هم از تمام کارهای دنیا

دلبستن به دلت بیشتر به دلم میچسبد

.

.

اس ام اس عاشقانه باحال و توپ

.

.

قشنگ ترین نگاهم را
برایت کنار گذاشتم
تا بدانی
همیشه
انتظار دیدنت را دارم

.

.

اس ام اس عاشقانه باحال و جدید

.

.

عشق را
با تمام وجود فریاد می زنم
تا به
دنیا ثابت کنم:
تمام مسیرها به طرف مشترک مورد نظراشغال نمی باشد !



این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


ابر برچسب ها :
سحر قریشی عکس جدیدچالش به اشتراک گذاشتن عکس با مادر چیست؟عکس جدید نفیسه روشنجدیدترین عکس نفیسه روشنعکس سیروان خسروی جدیدجدیدترین عکس سیروان خسرویجدیدترین عکس میلاد کی مرامعکس جدید بهنام صفوی 93عکس اینستاگرام بهنام صفویجدیدترین عکسهای بهنام صفویجدیدترین عکس رضا عطاراننیوشا ضیغمی عکس جدیدنیوشا ضیغمیجدیدترین عکس نیوشا ضیغمیدانلود تیتراژ ابتدایی خانه سبز با دکلمه زنده یاد خسرو شکیباییدانلود آهنگ خانه سبز با صدای خسرو شکیباییدانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال خانه سبزدانلود تیتراژ کافه سوال رامین عبدالهیدانلود تیتراژ برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود تیتراژ ابتدایی برنامه کافه سوال با صدای رامین عبدالهیدانلود آهنگ کافه سوال با صدای رامین عبدالهیگفتگو مفصل با مهرداد نظری کاراکتر حسنیگفتگو با مهرداد نظریطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزه مخصوص شب عیدطرز تهیه سبزی پلو با ماهی خوشمزهدانلود فیلم طرز تهیه سبزی پلو با ماهیدانلود سبزی پلو با ماهی به خانه بر می گردیمدانلود آشپزی به خانه برمی گردیم سبزی پلو با ماهیطرز تهیه کتلت عربیروش پخت کتلت عربی خوشمزه